Ceybaba Merhaba. Tüp bebek ile gebe kaldım. 12. Haftaya kadar vajinal progestan kullanacağım. Yalnız kaşıntıdan uyuyamıyorum. Olan var mı nasıl çözüm buldunuz. Lütfen yardımcı olun.
GizemAr Vajinal fitili koyalı 5 dk oldu 🤦 bende çok alerjik biriyim herşeyden nem kaparim ancak şuan hamile değilim ve doktorum yanında prednol ve tetradox verdi bunların koruduğunu düşünüyorum .