tuanis35 Kızlar 30.haftamizdayiz. 2 gündür bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum. Sürekli tuvalete çıkma gereği duyuyorum o orada hareket ve baskı yaptıkça. Var mı bu durumu yaşayan, bilgisi olan?
Emirrr tuanis35 bende 32 haftadayım sürekli bebek asagıdaydı ama bugün sanki çıktı çıkacak gibi çok fazla asagı baskı yapıyor bende neden diye çok merak ediyorum
tuanis35 Emirrr benim 20.haftalarin basinda aşağıdaydi 25lerde yukarıya çıktı. Şimdi 2 gündür yine aşağıda normaldir diye düşünüyorum ama yaşayan vardır belki bakalım 🙄🙄🙄