Merhaba arkadaşlar 25. Haftamdayım ama uzun süredir dudak kenarlarından çene kısmına doğru inen kırmızı leke var yaklaşık 18 19 haftalıkken de vardı. Doktorum ilk gördü egzama dedi ama kaşıntı felan yok. Krem önerdi ama fiyatı çok yüksek. Normalde kahverengi oluşur ama bendeki kırmızı. Sizde de var mı kullandığınız bir krem önerebileceğiniz doğal yöntem var mı ?