Lütfen ve lütfen bunu dikkate alın 🙏
5 yıldır görmediğim doktor kalmadı
2 doktordan çok memnun kaldım ;
İlk doktorum öp.dr özlem Gültekin di ancak maddiyat odaklı biri olmaya başladığı için bütçem el vermedi ve itici olmaya başladı bıraktım .
Şuan öyle bir doktordayim ki giderseniz beni anlayacaksınız ❣️❣️❣️❣️❣️❣️
Op.dr Şerife dikayak (yıllardır geçmeyen mantarımı , vajinal kuruluğumu tek ilaçla çözdü . Şuan tüp bebek tedavimi en en en iyi şekilde yapıyor ve anlaşmalı eczanelerinden ilaçları çok ucuza alıyorum . Kendimde saglikciyim sektörden biriyim .
Umarım tanisirsiniz . Sağlıkla kalın