Merhaba kızlar burda daha önce gebelik zehirlenmesiyle ilgili bi post görmedim ve şuan gebelik zehirlenmesinden büyük oranda şüpheleniyor hamilelikte yaşanılacak en kötü şeyin gebelik zehirlenmesi olduğu söyleniyor 38+3 teyim 24 saatlik idrar topladım sabah labaratuvara vericem sonuca göre doğuma alınıcam çok korkum var benimle aynı durumu yaşamış olan var mı ?