Ceylan01-13 Kizlar ben tam 40 hafta 3günlük kasiklarimda agri vardi muaneye gittim cati muanesi yaptilar yapinca hafif kanama oldu nst de sanci cikmadi fazlaa eve geldim.ama agrilar cok artti böyld olan varmj
Zeyyyn Ceylan01-13 haftanız dolduğu için uyarımda bulunmuşlar belliki sancılarınzı takip edin belden kasıklara doğru yayılr genelde sancı
erdem_agah Ceylan01-13 ben cati muayenesinden iki gün sonra dogurmustum. Hafif kanamam olmuştu muayene sonrasi ertesi gün de adet ağrısı başlayıp nişan gelmisti.
Babyp Ceylan01-13 çatı kontrolunden bir gün sonra sancım basladı nişanım geldi dogum yaptım belki sizinkide böyle bir şeydir
Zeynepensar Catı muayenesi dogumu tetikleyebılır agrılarınızın şiddetini kontrol edin şiddetlenirse hastaneye gidin ılık dus alıp dinlenin geçmiyorsa dogum sancısı olabılr
Zeynepensar Ceylan01-13 dkk tutup ne kadarda girdigine bakın bi dayanabıldıgın kadar dayan gittiginde pırt diye cıksın inşallah🤲
Ceylan01-13 Zeyyyn bende dogumu mu acaba baslatti bu kadar bastirdi cunlu kanama filan dair birsey yoktu muane edince acilma icin kanama oldu doktorun elimde
Ceylan01-13 erdem_agah yaaa istiyorum dogum olsun artik ama baya da agridi bu çati muanesi insalllah bende oyle olurum gelsin bizim bebiste insallah
Zeyyyn Ceylan01-13 benimde o şekilde oldu kanama vs olur korkma demişti o gün akşamı nişanım geldi ağrılarım hep oluyordu ama 38deydim ben korkulcak bir durum değil vakti gelmiş geçiyor bile sağlıkla gelsin ılık bir duş alın rahatlatır biraz
erdem_agah Ceylan01-13 tuse deniyor sanırım. Rahimi uyariyor bir nevi rahmi açmaya çalışıyor gibi bir hareket
Ceylan01-13 erdem_agah yaa baya hani bakti ileriye dogru acilma varmi diye oylede bakinca agri cok oldu
erdem_agah Ceylan01-13 hmm. Doktor benim rahmimi uyarmıştı bu dedigim şekilde. Ben ikinci gün dogurmustum. Acaba sizin de öyle mi oldu dedim🤔
erdem_agah Ceylan01-13 o zaman sizi de bebeğin gelişini hizlandirmak için uyarmis. Çünkü normalde çatı muayenesi bu kadar agrili acılı olmaz.
Ceylan01-13 Babyp hadi insallahhh bakalim hayirlisi agrim artiyor gittikce bakalim sabahi sabah edecez bu agriyla
Ceylan01-13 Zeyyyn evet bende de kanama gelince korkma demksti oluyor dedi iste bakalim hayirlisi oksun insallah tesekkür ederim