sevgitekes bende Perşembe doktora gittim herşey normal dedi. geldikten sonra başladı resmen tarif ettginiz gibi banyo yaptım çamaşırımi neredeyse sor giyindim. Bende 24+3 oldum. Bu ağrılar için erken değilmi. Tekrar 3 hafta sonra gidicem.. magnezyum, demir, b 12 tüm vitaminlerimi alıyorum aslında.