erdem_agah Papatyam_Anne 7 aylik erkek bebek bekliyorum hala isim yok 😁 isim postlarinin mudavimi oldum resmen. İlk oğlum Erdem. Cok severek koydum. Buna da aziz arif agah edip isimlerini düşündüm. Simdi de Ali düşünüyorum. Ama asla karar veremiyorum 🤦
Asli84 burcuo ulaş ❤️ kocam ülkücü ben solcuyum. Aramızda ulaş ismi yüzünden bir savaş çıkacak bakalım 😂