Biraz önce bir post okudum cinsiyetleri kaçıncı haftada öğrendiniz diye 😍bende çok heyecanlıyım çok merak ediyorum 10.haftamda kıza benziyor dedi doktorum 12. Haftada tekrar ikili tarama için gittim gene kıza benzetti ama kesin olması için başka bir tarihe randevu verdi ama ben meraktan ölcemm sizce bu tahminler doğru çıkarımı annişler😇😍