4-5 dk bir rahime belirgin bir sancı giriyor, makat bölgesinde inanilmaz baskı var sanki bebeğim orayı ittiriyor gibi. Erken doğumdan korkuyorum. 2 gebeliğim belimde belirgin bir ağrı yok. Ne olduğundan emin değilim. Evde bir çocuğum daha var sancı şiddetli olmadığı icin emin olup gitmek istedim. İlk doğumum suni sancıyla oldu. Doğumu kendiliğinden başlayanlar tavsiyenize ihtiyacım var. Doğum sancısı mı yalancı sancı mı bu ?