Bstcsrc18 bir kere randevu al onlar sürekli takibe alıyorlar zaten benim kızımada karaciğerinin altında parlaklık gözüküyordu gebeliğimin üçüncü ayında söylediler direkt oraya yönlendirdiler sürekli takipteydim doğuma kadar sürekli korkuttular yok aldır yok aminosentez sıvısı alalım karaciğer kanserine kadar gidebilir dediler korkunçtu o günleri hatırlamak bile istemiyorum çok şükür rabbime kızım 26 aylık hiçbir sıkıntısı yok onlarda ihtimal üzerine konuşuyor net birşey söylemediler bana belkide gerçekten sıkıntılıydı birisinin duası tutdu şuan yaşıtlarına göre zayıf onun dışında hiçbir sıkıntısı yok