Nazlimom Edalmn diyetle devam ediyorum tokluklarım yüksek cıktıgı için öğlen ve akiam insülin vuruyorum
Edalmn Benimde tokluklar yüksek çıkıyor diyete de uyuyorum ama yine de yuksek..sanirim insulinsiz gitmeyecek bu süreç Nazlimom