Bgmk ben 25 haftalıgm, normalde panık atagım var ve ılerı derece , hamılelıgn basından berı hıc olmadı cok sukur, muhtemelen bebegı koruma içgudusu ıle guclendım psıkolojık olarak , ta ki … aylardıe gorusmedıgım komsum benı kahveye cagırana kadar, amacı bana kotu dogumunu anlatmak mış onu anladık , o bana oyle bır dogumunu anlattıki, ben ogünden beri kötuyum bugun 5. gunum her gece aklıma gelıyor anlattıgı şeyler ve hamıle bır kadına bunu anlatıyor oda ayrı bır ruh hastasymıs, kesınlıkle ızleme canım hıc gerek yok