13+5 günlüğüm. Oturuyorum kalktığım zaman sanki dayak yemiş gibi hamlanma oluyo. Normal midir. Yürüyüş yapmak istiyorum yürüdükçe kalçalarım taş gibi ağrıyor uzandığım da taşı üzerime koymuşlar gibi oluyom. 😐😐 Hepmi böyle olurum. Acaba böyle olan varmı napmam gerekir