Puis6 Papatyam123 ben orda devlet hastanesinde bi kere kontrole gittim doktor çok şeker bi insandı ama adını hatırlayamıyorum bulursam yazarım :)
Papatyam123 Puis6 ben devlet hastanesine randevu alamıyorum yeni hamile oldugumu öğrendim kan testi için ve diğer tetkikler için gitmek istiyorum özel de olsa gideceğim ama hangisine bilmiyorum devlete gitsem randevu almadan bakarlar mi acaba canım :/
Annesininumudu Papatyam123 orda yaşadım maalesef bitane kadın doğumcu var randevu olmadan almıyorlar çok kalabalık özel medicAl de alper bey var gitmediyse ona görünün