11mrv11 40.haftayı doldurur mu yoksa erken mi gelir acaba genelde kızlar 40 ı doldurmadan gelir derler erkekler de 40 ı geçer derler son 60 günüm kaldı git gide heyecan artıyor 😂
SumsavMah 11mrv11 oğlum 38 de geldi bakalım bu ne zaman gelcek ama yalancı sancilarim başladı bence kızım da ya bu hafta yada haftaya gelir
TatlisBirAnne 11mrv11 Ablam kızını 42. Haftada bile doguramadi sezaryen yaptılar zorla çıkardılar yani 😅😅😂
ElfErk 11mrv11 benim se kızım da olucak 57 günüm kaldı çok heyecanlıyım:) annem ablamı 38.hafyada doğurmus ben ise tam doktorun verdiği gün dogmusum:)
Seda5454 Ben ill kizimi 38+5 te dogurdm ama nornal dogum tarihinden 10 gun once geldi yine hamileym şuan buda kiz 27+4 oldk bakalm bu nasil olck degisir o bebekle alakali birsey kendi ne zaman gelmek isterse 😂😂