Zeytin20 Sinem_20 bende 35+3 oldum. Nst ye girecek misiniz bu sürede? Benimde 15 Mart büyük ihtimal ama cumartesi nst yapalım belki erken gelmek ister emin olalım dedi.
Sinem_20 Zeytin20 şuana kadar 2 kere girdim 32+5′te ilk girmiştim en son cuma girdiğimde sancim çıktı bu hafta suyun kanaman sancin gelebilir eğer gelmezse 1 hafta sonra kontrole gel dedi bu cuma yine kontrol var hafif sancılarım oluyor ama hemen geçiyor
Afro-dit Cansel60 32+5 olduk güzel kızım ile bu hafta perşembe kontrolumuz var inşallah çok özledim usg de görmeyi kalp atışını dinlemeyi🤲🥰
Zeytin20 Sinem_20 ben hiç girmedim kovid oldum o arada. Tedirginim. Bebek kanala girmiş. 36 da gireceğim. Doğururum diye korkuyorum 😵💫
Tazeanne0134 Cansel60 ben 2 kere aldım ikiside iptal oldu geçen martin 7ne aldım inşallah iptal olmaz bakalım 26+1 haftalık hamileyim ve martın 19da Adana’ya gidecem bakalım