Papatyaytt Minikbey03- anladım canm bu arada tebrikler doğum gerceklesicek anlasilan sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 🥰
Papatyaytt Minikbey03- aminnn inşaallah 33+3 haftadayim rabbim hayirlidiyla gelmesini nasip etsin bebeklerimizin
AUmmu cnrgkc Bende Sultangazi de oturuyorum esenler kadın doğum hastanesine gidiyorum, iki domtor var randevularimi heponlara denk getirmeye çalışıyorum gayet ilgililer ve pozitifler
AUmmu Dily_brr3 bu hafta icerisinde sonuç göstermeye gidecegim o zaman sorup bilgi veririm , sezeryan dogumu kac yil önce yaptınız
Dily_brr3 AUmmu doğuma kadar 2 buçuk yıl geçmiş olacak üzerinden. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun sizden 🙏 arayış içindeyim karşı da var orasıda çok uzak gidemiyorum özelede gidecek durumum yok
Papatyaytt Bbjcff biliyorum o hastaneyi ama ben orda doğum yapmayı tercih etmedim normal kalitede doktoru hastanesi filan neden ki