Klcaysgl Ebrugy sen yine 2 de uyuyomuşun ben uykuya hasret kaldim derin bi uykuya hasretim 6-7 defa tuvalete kalkiyorum sonra dön oyana dön bu yana
Bsranurrr Ebrugy uykum çok ama uyuyamıyorum ellerim ayaklarım şiş ödem uyuşuyor çok kotu Bi durum karnım patlayacak gibi 34 haftalık olduk hayırlısı ile dogurursak annelik çok zor 2. Gebeliğim
Sinoooom Bence 2 çok iyi 😂 bekarlıktan gelen alışkanlık mı bilmiyorum geceleri 4-5 gibi uyuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ebrugy Klcaysgl niye bu kadar çok Tuvalete kalkıyoruz normalde ya sabah girerdim yada akşam başka yok🤣🤣
Bsranurrr Ebrugy gebelikten dolayı tabiki sürekli idrar geliyor azda olsa baskı yapıyor sabaha kadar 10 kez gidiyorum dur siz nasıl sabha kadar gitmeden yatıyorsunuz malslsh diyelim
minikbebegim19 Ebrugy çok tuvalete gitmek enfeksiyon var demekmiş benm enfeksiyonum çok çıktı antibiyotik kullanmaya başladım biraz daha azaldı ama yine gidiyorum tabi öncekine göre baskıdan dolayı illaki wc çok çıkıyorsun