Secily Oslem077 bir şey almadım ama yegenimden kalan pek kullanılmamıs nevresim, battaniye, reflü yatagı, yastık, 0-3 ay kıyafet gibi tekstil ürünlerinin cogunu tamamladım👍🏻 7 ayı bekliyorum bir şeyler satın almak icin🙏🏻😊
Oslem077 Secily Ben yürüyemicek hale gelene kadar alıcam :) yedekleyip Dursun birden alınca çok pahalı oluyor ama parça parça alınca hafif geliyor insana :)
Gulecan Oslem077 Ben sadece bir kaç parça kıyafet aldım battaniye aldım oğluşum için 😍 tam da nerde bu Aralık anneleri diyordum sizin yazinizi gördüm 😊
Oslem077 Gulecan Bende çoğu şeyi hazır ettim :) 3 6 ay aldım bende valla kışın sürekli sokağa çıkmayız diye büyük olur biraz ama olsun :)
Neroizm Oslem077 kasim sonu aralik basi ama o kadar cok sey aldim ki alisverisi bitti bir de yenidogan 0-3 ay ve 3-6 ay disinda 9-12 ve 12-18 aylik kiyafetleri bile aldim. Delirmişim sanirim. Postu gorunce hepsinin sayimini da yeni yaptim ne var ne yok listeledim filan hepsini buraya yazasim geldi.
Duygu_k Oslem077 iki tane beşli bi tane onlu hastane çıkışı aldım, 6 çift çorap, 3 tane külotlu çorap aldım. Bir dünya da hediye geldi cinsiyeti öğrendiğimizden bu yana 😂 asıl alışverişe ekimde evi taşıdıktan sonra başlayacağım 🙈
Oslem077 Duygu_k Bende ekimde bişiler alıcam kışlık oluyor diye dışarı çıktığında :) sanırım kasımıda yatarak geçircem malum Antalya’da yaşıyorum yağmuru fena :)
Oslem077 Neroizm Çevremdekileri 0-3 ay hemen hemen olmuyor dedi 1 ay içinde bende hep 3-6 ay aldım :) yazın bol bol alışveriş yaparım oğlumla :) bende sabırzlkla bekliyorum 😁 odasını bile hazır ettim sadece görüp daha çok şey alayım diye✨
Duygu_k Oslem077 ben de kasımı yatarak geçirmeyi düşünüyorum zira Tekirdağ’da yaşıyorum ayazı soğuğu çok fena 😁
behrem annem bir sürü şey alınca ben de özenip bir zıbın aldım o kadar 😂 onu da almayacaktım ama annem o kadar şey alınca heveslendim alayım ne olacak dedim. 2 ay sonra falan başlarım almaya diye düşünüyorum acelesi yok
Yaceemm Ben 3 lu takım aldım 3 tane. 3 tane külotlu çorap aldım küçük çoraplar aldım. 5 5 6 tane uzun kollu zibin aldım. Kalın bir battaniye aldım. Bir tane de orulecek var. 1 beşli 1 de 10lu hastane çıkişi alacağım. İlk doğumumda çok alma dediler aldıklarım yetmedi kustu devamli. Sonra gitti annem falan aldı bu sefer alacağım biraz fazladan. Zaten internetten çok alışveriş yapıyorum sonrasını cikamasam da internetten alırım
Caglasmsk Valla yatak odasini arabasni felan hep aldim sadece elbiseleri banyo malzemeleri bakim malzemeleri kaldi işte. Onlarida bikac aya baslarm yavas yavas almaya. ❤️