Asil_mom 2Prensveannesi bana gün vermedi normal doğum için daha çatı muayenesi de olmadım :( perşembe kontrolüm var büyük ihtimalle o zamana kadar gelmezse yapar diye düşünüyorum. Siz çatı muayenesi oldunuz mu ?
llgln35 Hasret47 görürsünüz inşaAllah bende okuyup okyup postları öyle iç geçiriyordum şimdi son 10 😍 hamd olsun 🤲🏻 Rabbim sağlıkla gucaklarımıza almayı nasip etsin 😍♥️
Ebruuuusalman Hasret47 çok şükür bizde son 99 a girdik 🤲😍😍😍 insallah son 1 gun diyip saglikla kucaklarimiza almakta nasip olur
Hasret47 Asil_mom ya benim daha erken ama.doktor çatı muanesin 37. Haftada dedi çok geç değil mi belki o haftalarda doğar onun hesabını nasıl yapıyorlar
2Prensveannesi Asil_mom ben yurt dısındayım ve üçüncü gebeligim hic catı muanesi olmadim ama 1 martta dogumu baslatmak icin alttan uyarma yapacaklarini söylediler elle🤕kabul edip etmemekte kararsızım
Asil_mom Hasret47 maalesef öyle 🥲 bir de etraftakiler ne zaman doğuruyorsun daha doğurmadın mı diyince stres oluyor insan 😅😅