Merhaba hanımlar adetim 43 gündür gecikti ayın 8′inde kadın doğum polikliniği niye gittim orada bana duphaston adında bir ilaç verdiler ben o ilacı kullandım bitti şu an acaba ne zaman adet görürüm veya bu ilaç ne işe yarıyor doktor bu ilacı niye verdi bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 😊