Cilgaakgun ben yemistim bi sıkıntı yasamadim.bi kere canim cok cekti yedim ama o daha onceki lezzeti alamadim halbuki her zmaan yedigim yerden yedim.ama yerken falan koktu o gun dedim artik dogurunca yicem tiksinmek istemiyorum kokorecten 😂normaldede kelle paca gibi corbalarida tuketiyorum doktorum abartmadigin surece sıkıntı yok dedi