Gunesinannesi Kızlar 39. Haftam ve su 3 4 gündür doymak bilmiyorum resmen ya yiyorum ama 2 saat sonra yine açım 😒
Gizemserap Gunesinannesi canım ben en başından beri aynıyım senin ne güzel son haftanda olmuş ama muhtemelen bebiş sömürüyor yediklerini normal yani acıkman 😁😁
Ozgesah355 Gunesinannesi benim istahım çok açıktı canım kapandı bu bi iki gündür bişey yiyesim gelmiyo sıcaklardan heraldr 🤷♀️
jrarya Gunesinannesi tam tersi benimde kapandı gitti zaten iki gün sonra 28 inde doğumumuz var sıcaklardan stresten iştah kalmadı mecbur az az yiyiyorum çünkü doktorum çok yemeyi yasakladı suyum azalmadığı için 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Ozgesah355 Gunesinannesi benimde suyum çokmuş belki onunla ilgili bi durumdur canım bide son zamanlar ya artık heycan stres hepsi bi arada 😲🤣
jrarya Gunesinannesi boşver canım ye şurda kalmış sayılı günler belki saatler ben yasaklı olduğum için iştahsızlığıma seviniyorum doğduklarında belki çok yemek yemeye vaktimiz olmaz filan 🤗🤩
Gunesinannesi Ozgesah355 ondan olabilir canım evet bendede hafif sancı olsa korku başlıyor geçince unutuyorum az kaldığını 😁😁
Ozgesah355 Gunesinannesi ayy evet ya bende de hemen en ufak bi sancıda acaba diyorum 3 gündür eşime galiba bu gece gelicek diyip uyuyakalıyorum eşim bütün gece acaba gelcek mi diye uyumadan bekliyormuş 🤣 adam uykusuz kaç gündür gelse diye bakıyo 🤣
Gunesinannesi Ozgesah355 🤣🤣🤣🤣 benim eşimde tripleniyor senin geleceğin yok kızım senle küsüm ben diyo sürekli 🤣🤣🤣
Sedna Daha dün eşimle avm ye gittik ilk önce tavuk makarna yedim bol malzemeli 🙄 ordan çıkıp langırt oynadık yaklaşık 10 dk sonra hamburger menü yedim 🤷🏻♀️ Neden bilmiyorum bu hafta doyduğumu kesinlikle hissetmiyorum.