Bugün sezeryan olalı 20 gün oldu. Başlarda kanamam çok yoktu ortalarında 12 13 gun sonra hatta bitti sandım ama bu 2 gündür adet kanaması gibi kanamam oldu. Devlet hastanesinde doğum yaptığım için doktora soramıyorum bana 6 hafta sonra kontrole gelin dedi doktor. Randevu de alamıyorum. Bilgisi olan var mı