mink0307 Hayırlı akşamlar canlarım ben 24 +4 günlük geceyim de biraz önce şöyle bi 3-4 dakika kadar yüzüstü yatmış bulundum normalde asla yatmam sizce bişey olur mu
MihrimahVeAnnesiii mink0307 Canım belli bir süre sonra istesen de yatamıyorsun zaten. Panik yapma birşey olmaz 3-4 dakikadan
mink0307 Superisi_34 ya rahat olmaya rahattım da yüzüstü yattıktan sonra böyle karnım gerilir gibi bi ağrı oldu o yüzden bi sormak istedim
MihrimahVeAnnesiii mink0307 Kız ben 37 hafta oldum bazenleri azcık döneyim diyorum hooopp bir yumruk veya tekme yiyip mecbur yan yatışa devam😂
mink0307 MihrimahVeAnnesiii bende de şimdi tekme yiyorum ama ilk başta ağrı olmuştu çok şükür şimdi tekmeleri atıyor ya bu 2öci gençliğinde biraz zor geçiyor o yüzden korktum
Kasev 3 4 dakikadan birşey olmaz ama yine de dikkat et canım. Tercihin sol yan olmalı en sağlıklısı:)