Ozlemozlem123 Hangisi daha kullanışlı olur, ben çok kararsız kaldım kızlar. Kullananlar artı ve eksi yönleriyle öneriler de bulunabilir misiniz? Belki benim gibi almayan annelere fikir olur.
Merveonay Ozlemozlem123 ben normal ahşap beşik almıştım çilek mobilyadan dolabı falan takım halinde ayrıca annemgilde sepet beşik aldılar o yüzden park yatak almadım çok seyehat edip ev dışında kalıyorsan park yatak daha avantajlı ben bir tek ailemde kalıyorum şehir dışındalar orayada beşik aldılar oradaki odama o yüzden hiç ihtiyaç duymadım canım park yatağa
SayeMom Ozlemozlem123 23 günlük anne olarak yazıyorum kesinlikle park besik herseyiyle artı hiçbir eksi yönünü görmedim tv odasına tasıdım orda yatıp kalkıyoruz daha sıcak diye koltuğa sıfır yanaştırdım ve anne yanı özellikli indirdim kenarını yattıgım yerden direk görüyorum bebeğimi uyandıgında hemen alıuorum yattıgım yerden sallanabilir özellikli elimle ittirsem yetiyor yoyko 8 in 1 beşiğim aşırı memnunum
Klcaysgl Ozlemozlem123 ben park beşik aldim canim bebiş bize bağli hep sonuçda yatak odasi yapmadim ahşapda kolunu sokup açitma olabiliyomuş 🤷
yagmur_s Ozlemozlem123 ben park yatak almayı planlıyordum hem memlekete vs ya da bir yere yatıya bile gidecek olsam hop katla koy çantasına götür çocuk da alıştığı yerde uyusun ama işte maddı durumlardan ötürü bir yerden normal ahşap beşik bulduk bize verecekler onu kullanacağım. Ama alacak olsaydım da tercihim park olurdu canım.
Merveonay Ozlemozlem123 oda var sonradan oyun parkı gibi oluyor o var onun dışında bi farkı yok zaten ☺️
Kasev Ozlemozlem123 her anneden park beşik al lafını duyuyorum ve öyle de yapıcam. Mobilya beşik sonradan kullanışlı olmuyormuş
Bedriye12 Ozlemozlem123 ben park beşik alacaktım herkes çabuk yıpranıyor çocuklar biraz büyüyünce parmak sokuyor yırtılıyor v.s dedi çevremde de çok gördüm vazgeçtim
Fdnlkmn Ozlemozlem123 ben ahşap beşik aldım bide welegro marka anne yanı aldım.ahsap beşiğim tekerlekli istediğim yere götürebiliyorum ve yandan açılıyor kullanışlı.park yatak kız kardeşim kullandım kızı ilk aylarda değil tâbi ama ileriki aylarda hep ayağını vurdu içindeki bez aşındı pamuklari çıktı.cocuklar deliyo
Ozlemozlem123 Fdnlkmn anladım dediğiniz gibi kullandıkça yıpranma ihtimali çok yüksek park yatakların da