Acee Selamlar cici anneler eee malum 3 aylar girdi ve ramazan tum hizi ile yaklasmakta hazirliga basladinizmi donduruculara neler yapiyosunuz onerilerizi neler hic halim yok ama mecbur malum ramaznada hic yapamam 😒😒😒
kahvesever__ Acee valla ramazana denk geliyor doğum 🤰🏻 o yüzden yapıp koydum oruç tutmayacam ama olsun eşim tutacak sulu köfte içli köfte yaprak sarması ve su böreği yapıp koyucam doğuma ma yakın
Mimii94 Acee çok doğru diyorsunuz ben düşünmemiştim hiç sadece kendimi düşünüyorum galiba😂😂 benim doğumuma gelmiyor da, yine de yapabilen buzluğa atsın en iyisi👍🏻😄
iki_melek_annesi Acee Benim doğum 1 Nisana nasip olursa çocuklar tutar bide hazır bulunsun diye Yaprak sarması İçli köfte Mantı Erişte Buzluk böreği Baklava Yapıp koyacam inşallah tabi annemle yapacam yoksa tek başıma zor yaparım 😊
yagmur_s Acee ay yok yahu önemli değil 😂 zaten aşeremiyorum fakirlikten 😂😂 TC simülasyonunda o bile mümkün değil 😂😂