12 hafta ikili test için doktora gittim ultrasonda değerler normal dedi kan da verdim yüksek down sendromlu riski çıktı dünyam başıma yıkıldı amniyosentez önerdi ama istemedim
1:100 çıktı sonucum 100 kişiden biri down sendromlu olucakmış öyle dedi
Ense kalınlığım : 2.31
Burun kemiği:2.61
Ölçüler bu şekilde böyle olup sağlıklı olan var mı kızlar nolur bişe söyleyim mahvoldum 3 gündür napcağımı bilmiyorum yardım edin 😥