Gamzedrsun ben 39+1 de zorunlu sezaryn dogum yaptm 1 hafta icersinde anestezi gorusmelerm covid testim ameliyatla ilgili islemler yapildi ki zaten randevudan snra 10 gün hastaneye gitme hakkin var randevusuz o ara hallettm ben bilmiyorum yani belli bi haftadan snra randevusuz gidiliyomu ama doktorm son hafta acile sık sık gidip nst ye baglanmami söylemişti