Haticetopuz ilk oğlum Ağustos doğumluydu hastane çıkışı aldım onu kullandım inçe olanlardan Eve gelince de yarım kol zıbın şorta gectim sıcak olduğu için evim de öyleydi avr. Yakası isilik oluyor gibi oldu direk sıfır kol zıbın kullandım 1 ay böyle geçti uyurken ustunu müslin örtü ile örtuyordum aksamlarıda normal tulum giydiriyordum 2. Oğlum yine agustosda doğcak fakat anadolu yakasındayım burası karşıya göre biraz daha serin oluyor normal yarım kol zıbın ve tulum giyirimeyi dusunuyorum yine sonrasında ay olarak da byudugu için mevsimine göre tercih edicem. Ufak bir tecrübem bunlar paylaşmak istedim 😊😊