Busear 35. Haftaya girdik fakat bebeğim sürekli yemek yedikten sonra hıçkırıyor aynı durumu yaşayan var mı panik oluyorum 😥
Belissima Gizemmyigit 30 haftalığım benim kızda çok hıçkırıyor. Doktorum o tatlı parmağı emmektendir dedi :) ne zaman gitsek o parmak ağızda emikliyor çünkü :)
kymkkymk2106 Gizemmyigit yaa çok merak ediorm o tatlı hıçkırıkları 29+1 iz bizde var mı bize daha 🤗ne zaman duyarım hıçkırıklarını🤗
Haticemustafa Kubdenya vurma gibi değilde boyle sanki kalp atisini direk karninda hissediyosun pit pit pit atiyor 1 2 dakika suruyor geçiyor ayni kalp atisi gibi yani
GRZ Kubdenya normal hickirik nasilsa karninizda öyle ritimli hareket oluyo mutlaka ayirt edersiniz normal hareketinden merak etmeyin 😁
Belissima Gizemmyigit ivit :)) parmaklarını çok emiyor. Her ultrosonda tatlı parmak ağzında :) zaten ilk işim emzik almak oldu ona :)