Kızlar selam 36+3 haftalık hamileyim, tanaiyonum 14-9 un altına inmiyor suyum da biraz azalmış ve bebeğim hala makat geliş dönemedi maalesef sezaryan olacağım bu sebeple doktorum bebeği bi hafta sonra alalım dedi yani 37+3 de şuanda 3 kg bebek sizdeve küveze girer mi? Düşünceleriniz nedir?