Merhaba arkadaş lar 33+3 üz çarşamba günü nts ye girdim sancım çıktı ben 2 gün hastanede kaldım önce doğumhaneye aldılar kontrol etdiler açılmam yok bendede sancı yok, daha sonra gözetim odasında kaldım yine sancım yok nts dede durdu bende psikolojikmen şekerim artdı ve tuvalete çıkamadım artık duvarlar üstüme geliyordu imza atarak çıktım ntsde sancı çıktıktan ortalama ne kadar zaman sonra doğum olur yarın kontrol e gitçem korkuyorum yine nts de çıkar da sil baştan tekrar hepsi olur diye