Kızlar aylardır doğum korkusu nedir bilmezken doğum yaklaştıkça bir korku bastı . Nasıl yaparım bu panik atakla , bebeğin başı 3 hafta önde gitmesiyle . Hastanenin ismini duyarken , tansiyon bile ölçülürken kendimden geçiyorum anksiyete bozukluğu yüzünden . Baş edebilecek mıyım acaba 🥺 Kötü hikayeler de okumuyorum ama bilmiyorum neden böyle oldu nasıl asacağım bu durumu . Doğum sancısı başlayınca nasıl başa çıkacağım sakin kalacağım akıl verin.