Fhryhsn bebek hemşiresiyim ben bebekte birşey yapmaz sanada doğumda veya sezaryen olursa orada dikiş gibi işlemler vs olursa aletlerden enfeksiyon kapma diye yapılıyor genelde sadece kolun biraz şişip kızarabilir kolonyalı pamukla şişliğini indirebilirsin ağrı olabilir kolunda o kadar