Kbra240 Bebeğim 60 günlük olunca regl oldum kızlar normalmi sizce ? Doktora gittim fakat 40 ciktiktan sonra gittim bidaha gitmedim anormal bi durum mu sizce tekrar gidiyim mi ?
Kbra240 mminiginannesi10 hemen adet olunmuyor saniyordum 🤭ben ondan sordum ilk olunca insan bilmiyor internetten araştirdım net bi cevap bulamadim ondan 🤗
567833 mminiginannesi10 Doğumun 50.gunu kanama adetmı sayılıyor acaba ben ıkı doğumumda öyle oldum ama sonrası bır yıl sonra adet oldum Doğumdan sonra spıral düşünüyorum 50.gunku kanamada gıtmelımıyım kı benım hıc adet dıye aklıma gelmemıstı lohusa kanaması devam edıyor dıye düşünüyordum
mminiginannesi10 567833 canim, benim 10 15 gün kanamam sürdü daha sonrası hep leke şeklindeydi. Tam 50. Gün regl oldum. Ve ondan sonrasıda hep düzenli şekilde oldu 567833
567833 mminiginannesi10 benım olmuyor canm kırk çıktından sonra bı kere oluyorım dahası yok bır sene sonra oluyorum ıkı Doğum yaptım ıkısı aynı oldum bakalım nasıl yapıcaz spıral taktırıcaktım bende