Merhaba güzel anne adayları 🥰 biz 14. Haftamıza giriyoruz Allah’ın izniyle fakat birkaç gündür karnımın alt kısmında ağrı hissediyorum kasıklarım anlık sancılanıyor geçiyor. Bu normal midir acaba rahim ve bebek büyüdüğünden mi acaba yoksa acil doktora görünmeli miyim? Sizde de böyle şeyler oluyor mu ya da oluyor muydu?🥺