yagmurrrra kendini böyle korkutma canım, benim tam dediğin zaman kasık ağrım ve biraz kanamam oldu. Doktor ilaç başlattı (Protestan) 2 gün sonra bitti şikayetlerim. 8 haftalık olduk hala ara ara kasık ağrım oluyor. Kontrole gittiğinde doktora bahsedersen idrar tahlilide yapar belki enfeksiyon vardır. Kendini korkutma ve çok yormamaya çalış