Elif1616 daha iyi görebilmek adina bastiriyolar ama normal muayenede bile göremeyince bastiriyolar. Eğer yeterli görüntü alinamazsa ikili taramada vajinal bakiyolar. Doktoruma ikili tarama yapilirken sormustum çok bastirinca hissediyomudur zarari olurmu diye oda onlar çok korunakli yerde hiç bir şey olmaz demisti iciniz rahat olsun, sıkıntı olmaz