Kyb benim 2.2 çıkmıştı ense kalınlığı, doktorum sınırda deyince çok evham yaptım. Bir sürü ense kalınlığı postu okumuşumdur o stresli zamanda. İkili tarama sonucum temiz çıktı ama detaylı ultrasona kadar içim rahat etmedi. O da temiz çıktı çok şükür. Aslında 2 yüksek bir değer değil ama ortalama 1’lerde olunca haliyle doktorlar da her ihtimale karşı söylüyorlr durumu