Vanilyasekeri34 Kızlar kasıklarıma 2 gündür sanki adet olacakmışım hissi veriyor, bebekte baya hareketli acaba neden böyle? Yaşadınız mı hiç ?
Polenpolen52 Vanilyasekeri34 normal canım bende 25+1 aynı, hatta suan ben ne yatabılıyorum ne oturabılıyorum goguslerım fena agrımaya basladı ya 😞 uzanıyodum kalktım sankı sırtım agrıyor gıbı
Polenpolen52 Vanilyasekeri34 gogusumun altı agrıyor suan karnımın ustu yanı bırde bugun aksam karnım cok gerıldı
Gul-2407 Bende böyle bir post açacaktım 25 haftalığız maşallahı var..hiperaktif mi olacak diye korkmaya başladım