elfffglc Kızlar nisan 27 sinde doğum gözüküyor önerileriniz nelerdir hastane için ve eve geldiğimde kalın mı ince mi giyilmeli bebeğe neler giydirebilirim tavsiyeler verir misiniz ne kalınlıkta olması gerekir 🤔
Elifkc elfffglc bizimki acele etmezse ortalama o tarihlerde gelecek. Yengemin bebeği 4aylik hamam gibi evin içi…. Napcaz bilmiyorum.
Mikmikbuk elfffglc Ayy benim de 27 nisannn 🤲🥰kızıma ben 0-3 aya uzun kollu ama ince pamuklu şeyler aldım. 3-6 aya da kısa kollular elbiseler aldım canımm 🤷♀️
Nobel elfffglc Benimde doğumum Nisan 14 görünüyor.. aklımda deli sorular, Nisan ayında doğum yapanlardan öneriler bekliyoruz 🙂
Huri-li elfffglc AA benimde 20 Temmuz son adet tarihim 25 nisan dedi doktorumuz ama 3. Sezeryanım olacak galiba daha erken olur bizimde 0-3 aylıklar uzun kol ama ondan sonrası için birşey bulamıyorum henüz yazlıklar çıkmadı doğumdan sonrayı mı beklesem diye kararsızım bende
elfffglc Huri-li ben genelde hep zıbınlı takım aldım ya da tulumlu çünkü hep hediye gelen oluyor yaz için de bir kaç takım aldım ince zamanla alınır kıyafet stoğuna gerek duymadım açıkçası bizim sezeryan mı normal doğum mu olur daha belli değil bakalım uygulamaya göre 27 nisan diyor hayırlısı 😍
Ssultannnnn elfffglc yaa benimde 20 nisan gorunuyo ama ne zaman gelecegi belli olmaz tabii :) bebis icin ilk 3 ay uzun kol ama ince aldim 3-6 yazlik aldim kendim icin daha bise bulamadim karar veremiyorum bi turlu trendyoldan bikac önü düğmeli pijama buldum ama bakalm
elfffglc Ssultannnnn trendyol da uygun bi sayfadan sipariş vermişti ablam memnun kalmıştı size link atayım bakın isterseniz Bir de onun dışında güzel bi lohusa takımı alıcam daha almadım beyaz güzel bir takım alıcam inşallah
EsengulC elfffglc Yaşadığınız şehirle alaklı ben İstanbul’da oturuyorum havalar bu ara bile iyi dışarı çıkarken mont giysem de içime ince giysem yetiyor nisanda sıcak serin arası oluyor uzun kollu da aldım kısa kollu d dışarı çıkarken illa ki uzun giydirip üstüne bttaniye örterim ama evde sern olursa bi uzun kollu zıbın giysiririm bi de alt üst uzun kollu takım yeter
Villanelle Benim de tahmini 27 Nisan. Yenidogan olanları uzun kollu aldım hep, 3 aydan sonrakileri kısa kollu ve kolsuz aldım. Yazın çok sıcak oluyor, sadece zibin ile bile dolaştırabilirim evin içinde
Deva22 Yaşadığınız şehire de bağlı ben İzmir’de oturuyorum Nisan’da hava iyice ısınmış olur ama ev biraz daha serin olur dışarıya göre. 0-3 aylık hep ince uzun kollu aldım 3-6 aylık yazlık tulumlar aldım onlar hep kısa kollu askılı falan. Haziran gelince buralarda sıcaktan durulmaz kırkı çıkana kadar giyer anca uzun kollulari