kckelf123 Kızlar bebeğinizi ilk nasıl hissettiniz 19+5 İm az once karnımı içerden çekti sanki içine girdi gibi deprem oldu sanki kasıldım sağ tarafı tarifte edemiyorum 😆😅daha once hiç hissetmemiştim
Gulsurmeli kckelf123 Valla uzanıyodum kanepede pıt diye birşey vurdu karnımdan ilk başta emin olamadım 2.vurduğunda anladım ki bebiş 😅 Sizinki de bebiştir büyük ihtimalle
Birgul kckelf123 evet bende böyle hissetmiştim seyirme gibi ayy çok güzeldi ya karnımda hareket etmesii, canım hamişlik özlendii🥺
kckelf123 Gulsurmeli hani boyle ilk pıt pıt balık kayar gibi oluyor diyolar ya benimki oyle olmadı ondan biraz endişelendim karnım içime girdi sanki 😅