deletedmom321 Merhaba kızlar kullanan var mı havuzdan? Kullanımı nasıl fiyatları neydi aldığınızda? Bebeğin motor becerileri için çok faydalı deniyor, tecrübeleri merak ediyorum.
Hatunnn deletedmom321 yigenime aldik 1 aylikken boyun simitiyle beraber 800 tl gbi bsey tutmustu sitesinden bakabilirsiniz, valla bicir bicir yuzuyor bizim minik sanarsin kirk yillik yuzucu:))
HulyaKrg deletedmom321 fiysti pahali gelenler sadece boyun simidi alsa havuzu baska marka alsada olabilir
Yogurtlupilav deletedmom321 doğumum kış aylarına geleceği için üşütmekten korkup, yaz aylarına doğru düşünürüm muhtemelen :)
Yesimalmila bende kullanmayi dusunenlerdenim ama fiyati yüksek geldi bana acikcasi 500 lira civariydi ben arastirdigim da
deletedmom321 Hatunnn evet ben de arkadaşımda gördüm pek bi tatlı oluyorlar faydalı da. Sanırım sadece kendi Sitesi satıyor. N zaman almışlardı yeğeninize
Hatunnn deletedmom321 iste ramazan bayramindan 3 gun once dogmustu 26 gunluk filandi aldilar kullaniyor hala hatta aldik yazliga goturduk bahcede isiniyor gunesten su atiyoruz icine:)
deletedmom321 HulyaKrg başka markalarda havuz bu şekilde heniz var mı göremedim ben yüksekliği az olanlar var
deletedmom321 Yogurtlupilav benim de kışa geliyor ama sıcak evde sorun olmaz zaten ilk aydan sonra kullanılıyormuş sanırım :)