Fatmabetulelifsena Petunya 30+3 te gitmiştim 1830 Gr dı bakalım bi dahakine 36. Hafta da gidicez ne durumda olacak
Serapmehmet_19 Petunya 30.haftada gittiğimde 1600 dü, şuan 32 haftalığız 34.haftada gidicem inşallah bakalım ne kadar olmuş
iremkrkurt 31+2’de kontrolümüz vardı 2 kiloydu ☺️ Şuan 32+0’ız bir daha ki randevumuz 35. hafta bakalım kaç kilo alacak bende merakla bekliyorum 👼🏻🙈
Damlataha Ya doktor bana hiç boyunu kilosunu söylemiyor neden ki acaba 31 hafta bitti bugün.4 hafta önce gitmiştim en son kontrole birdahaki hafta gitcem birdahaki kontrole.eski doktorum herşeyin soyluyodu bu hiç bişey soylemiyo
Petunya Damlataha söylemesi lazım normalde ultrason kağıdınızda da yazıyor olabilir bizim doktorun cihazında ultrason kağıdında çıkıyor ayrıyeten kendi söylüyor birdaki gittiğinizde sorun bence öğrenmek en doğal hakkınız 🌸
Smymn Petunya verdigi ultrason kagidinda da mı yazmıyor value yazan yer diye biliyorum farkedersiniz iyice bakin verdiği kağıda
Elifkc 29.haftada 1600dü. 10gun sonra gel dediler bakalım 30.haftayi doldurduk 30+5de gidicez kilosu ne çıkacak bakalım.
mororkidee Elifkc benim doktorum da söylemiyor boyunu. Fl uzunluğunu 7 ye çarpınca boyu hesaplanabilir ama yanıltıcı da olabilir doğru çıkmıyor diyor
Elifkc Petunya kimisi şu haftada boyu şu kadardı felan diye yazmışlar da hep o yüzden merak ettim bende
Petunya Zeynokus bende olmadı canım aslında çok su da içmiyorum aklıma gelmiyor kışın maalesef ona rağmen ödem şişme olmadı şükür
Zeynokus Petunya allah allah bende nie oldu ki bu 😞 gecem tansiyonum yuksek cikmisti doktor randevsnda evde olcuyorum 11/6 falan cikiyor ama