Elfsdakya Ozum12 İnşallah moralini yüksek tut sen birşey olmaz allahın izniyle karantinan bitincede hemen git suyunu felan kontrol etsin doktorun
zeymoms Ozum12 şuan covidim 26. Haftadayım 3 doz biontech aşılıyım Doktorum parol ve c vit dışında bişey vermedi paroluda ağrın olmasa da günde 3 kere al dedi. Kan sulandırıcı ya gerek yok dedi
Aysenselvi zeymoms bende öyle hafif geçirdim ateşim çıkmadı kan sulandırıcı kullanmadım sonrasında gittim kan değerlerime baktırdım sonuçlarım normal çıktı
Karelinannesi Gaye001 bende 13 haftalık hamileyim henüz covid aşım yok yaptırmak istiyorum ama korkuyorum
Ozum12 Karelinannesi covidin gittiğini hissediyormusunuz peki şimdi nasılsınız 3 aydan sonra aşı olunabiliyor diye biliyorum benim doktorum ilk 3 ay önermemişti ve zaten 2 doz aşım vardı bence korkmayın covid kadar kötü değil diye düşünüyorum 🌸
Karelinannesi Ozum12 evet şuan hiçbirşeyim yok çok şükür 🙏🏻🙏🏻 Aşım yoktu ama çok şükür hafif atlattım
Liiiiii Ozum12 bende bu gün bu lanet mikroba yakalandığını öğrendim 35 haftalığım kan sulandırıcı ve iğne yazmıstı doktor
Ozum12 Liiiiii benim karantinamın 4 günü eşim hastaneye gitti yazmadılar karantinam bitince duruma göre yazılcakmış