Kızlaaaar kürtaj sonrası bebiş denediğimiz 2.ay, bu aydan hiç umudum yok ama normalde testlerde direkt tek çizgi çıkıyordu. bugün sabah ilk idrarla yaptım, tek çizgiyi görünce üzülüp atmıştım hemen beklemeden, ama aradan birkaç saat geçince aklıma düştü baktığımda aynı renk daha ince bir çizgi vardı. şuan saatler sonra çektiğim için ikisininde rengi solmuş vaziyette ama ilk baktığımda diğer çizgi ile ikisi aynı canlı renkteydiler. kuruma çizgisiysede ilk defa gördüm şimdiye kadar hiç karşılaşmamıştım 3 gün önce kan da negatif çıktığı için hiç umudum yok , ama regle 10 gün kaladan beri kasık ve bel ağrım olmuştu. birde bugün idrar sonrası sildiğimde bir akıntı geldi sarıya yakın (idrarım çok su içtiğim için şeffaftı ama akıntı sarımsıydı) peki ya sizceee? yoksa bu ay da mı hunilik olduk😢😢
https://imgyukle.com/i/Eyns8R