Merhaba arkadaşlar 12+2 hamileyim saat 3te çok yoğun mide bulantısı ve bel ağrısı şikayetiyle devlet hastanesine acilden yatışım yapıldı saatlerce bakmadılar daha yarım saat önce parol ağrı kesici verdiler kendi isteğimle çıkmak istiyorum eve gitmek istiyorum bu mümkünmü lütfen bilgi verirmisiniz