Glshhhh94 Kızlar merhaba 3 gün önce sezeryan doğum yaptim.Dikişlerin sağ tarafı resmen cayır cayır yaniyor,sol tarafta pek birsey yok agrılarım var.Benim gibi sorun yasayan varmi acaba
MelekMervertlek Glshhhh94 çok normal bir süre agriniz yanmaniz olur. Ateş dikiş yerinde akıntı vs yoksa sorun yoktur
Findikkurdu8hafta Glshhhh94 hm her bünyede farklı oluyor tabi benim sezeryanim çok kolay geçti ne acı ne ağrı hisetmistm sagdece sezeryan yerim böyle demir gibi semsertti sonradan geçti sizde de varmı sertlik
iremcannn1907 Glshhhh94 çok normal canım yanan taraf ameliyat giriş kısmıdır o kısım daha çok ağrı yanma yapıyor
Cicekdeniz Glshhhh94 sezaryan olalı bir ay oldu benimde tam olarak aynı canım. Emzirirken her hareketimde sağ tarafım nasıl acıyordu. 20 günde o sağdaki yanma geçti ama halen daha orası daha şiş ve hassas
Glshhhh94 MelekMervertlek Ya tek tarafta olmasi beni biraz korkuttu cok sukur ates akinti vs yok.tesekkur ederim🙏
Glshhhh94 Findikkurdu8hafta Benim agrilarim malesef var birde bebegim kuvezde ve hergun 1 saat yol gidiyorum onu gormeye kendimi yordugum ici sanirim agrilar daha fazla.Sertlik mi uyusuklukmu bilmiyorum. bisey var ama🙈
Glshhhh94 iremcannn1907 Valla ayaga kalktigimda biraz yurudugumde canimdan can goturuyor o sag taraf🙈 insallah bi sorun cikarmaz tesekkur ederim
Glshhhh94 Cicekdeniz Insallah gecer en kisa zamanda gercektem degisik bir acı.Agri kesiciler de fayda etmiyor
MerveNur- Glshhhh94 benimki dikiş değil yapıştırma ama sadece bi tarafta bi şeyler hissettim sürekli ben de. Önceden olduğum ameliyatta da olmuştu o yani olabilen bir durum ama tabi akıntı vs gibi şeyler varsa doktora gidersiniz
Glshhhh94 MerveNur- Benimkide yapistirma aslinda bi tarafta olur diye beklemiyordum tamami yanar acır sanoyodum.o yuzden endiselendim cok sükür akinti vs yok🙏